Sylwia Kleynen

over 

Sylwia Kleynen

Ik begon mijn carrière als zelfstandig kwalitatief marktonderzoeker vanuit de stapeling van een aantal dienstjaren bij Research International, mijn eigen levenservaring (internationale achtergrond, gezin, kinderen) en een adequate opleiding: pedagogie met doctoraalspecialisatie gezinsleer.

Fulltime werken, of meer dan dat, is voor mij altijd een cadeautje geweest. Vanaf 1989 heb ik met mijn eigen bureau binnen de onderzoeksmarkt een segment afgebakend dat raakt aan de unieke kern van mensen en merken. Dáár komt mijn toegevoegde waarde het beste tot zijn recht. Ik richt me specifiek op toekomstgerichte projecten, waarbij dieper inzicht in de relatie tussen mens en merk gewenst is en bijvoorbeeld op tentatieve en creatieve manier conceptgedachten getoetst moeten worden.



Drie vragen aan Loek van Doorn
Directeur Doorn & Roos communicatie (www.doornenroos.nl)

Wat is de speciale kracht van Sylwia?
Ze komt snel tot de essentie. Bij klanten en bij respondenten. Ze is uiterst betrokken in de projecten, mist geen detail en loopt vaak een stap voor. Haar bevindingen vormen een waardevolle basis voor verdere beslissingen. Alles wat je van een eredivisie onderzoeksbureau verwacht, vind je bij Sylwia in 1 persoon: strakke en pragmatische organisatie, zeer hoogwaardig onderzoek, sterk analytische bevindingen, onderbouwd strategisch advies. En vooral een heerlijk mens om mee te werken.

En de zwakke kanten?
Ze gaat harder lopen voor gelijkgestemden en het kan lastig zijn haar tempo bij te houden.

Is er iets anders dat je kwijt wilt over SK Marktonderzoek?

Sylwia is een wandelende insight database. Haar gebundelde kennis en expertise maakt haar niet alleen tot een fantastische onderzoekster, maar ook tot een waardevolle strategische partner in alle fases rondom innovatie, merkontwikkeling en communicatie.