Ervaring

 

Ervaring

SK Kwalitatief adviseert en deelt kennis met alle personen, kleinere en grotere bedrijven die behoefte hebben aan wezenlijke inzichten in mensenbehoeften door de tijd heen. De cumulatieve ervaring van twintig jaar onderzoek betekent dat ik vrijwel alle segmenten van de markt grondig heb onderzocht. Retail, financiële diensten, goede doelen, hoger onderwijs, duurzame consumentengoederen en fast movers, er is eigenlijk geen terrein en geen doelgroep waar ik niet verscheidene keren mee te maken heb gehad. Vragen over uw segment van de markt en mijn ervaring daaromtrent? Bel of mail me gerust.



Drie vragen aan Adriaan Wagenaar

die werkte met Sylwia als onderzoeker/strateeg bij FHV/BBDO

Wat is de unieke kracht van Sylwia?
Sywia beheerst als geen ander het principe van de Magische Vraag. Zij heeft het zeldzame talent om die ene essentiële vraag te stellen die boven het gesprek hangt en in veel interviews toch niet gesteld wordt. De vraag die het hart van respondenten opent en zelfs hen de onontdekte paden van hun eigen gedachtegang laat ontdekken. Veel van mijn opdrachtgevers zijn op zoek naar hun onderscheidend vermogen in markten waarin iedereen denkt dat ie alles al weet. Sylwia’s aanpak helpt om dat onderscheid te vinden.

Wat zijn Sylwia’s sterke punten?

Ze is altijd open en eerlijk, zegt precies waar het op staat, straalt diepgang, warmte en energie uit.

En haar zwakke punten?
Ik merkte dat haar aanpak bij sommige klanten met een groot ego soms een ongemakkelijk gevoel op leverde.